یہ وہ نیا پاکستان نہیں جس کی ہمیں امید تھی: جمائما گولڈ اسمتھ

Jimema Goldsmith
Jimema Goldsmith

وزیراعظم عمران خان کی سابق اہلیہ جمائما گولڈ اسمتھ نے سوشل میڈیا پر آسیہ بی بی کے فیصلے پر اظہار خیال کرتے ہوئے کہا ہے کہ یہ وہ نیا پاکستان نہیں جس کی ہمیں امید تھی۔

جمائما گولڈ اسمتھ نے اپنے ٹوئٹر بیان میں موجودہ حکومت پر شدید تنقید کرتے ہوئے کہا کہ  عدلیہ کے دفاع میں بڑی دلیرانہ تقریر کی گئی تھی لیکن تقریر کے 3 دن بعد ہی حکومت مطالبات کے سامنے جھک گئی۔

انہوں نے کہا کہ یہ وہ نیا پاکستان نہیں جس کی ہمیں امید تھی جب کہ اب بھی امید ہے حکومت ایسا کچھ سوچ رہی ہوگی جو ہم نہیں جانتے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ عدالت سے بری ہونے والی آسیہ بی بی کو ملک چھوڑنے کی اجازت نہیں دی جارہی اور اس کو ملک سے نہ جانے دینا اس کے ڈیتھ وارنٹ پر دستخط کرنا ہے۔

Jemima Goldsmith

@Jemima_Khan

Not the Naya Pakistan we’d hoped for. 3 days after a defiant & brave speech defending the judiciary, Pakistan’s gov caves in to extremist demands to bar from leaving Pak, after she was acquitted of blasphemy- effectively signing her death warrant https://www.theguardian.com/world/2018/nov/02/outrage-as-pakistani-government-vows-to-stop-asia-bibi-leaving 

Outrage as Pakistani government vows to stop Asia Bibi leaving

Administration accused of signing Bibi’s ‘death warrant’ in deal with hardliners

theguardian.com

واضح رہے کہ سپریم کورٹ نے 31 اکتوبر کو آسیہ بی بی کی سزائے موت کے ہائیکورٹ اور سیشن کورٹ کے فیصلوں کو کالعدم قرار دیتے ہوئے رہائی کا حکم دیا تھا جب کہ فیصلے کے بعد مذہبی جماعتوں کی جانب سے شدید احتجاج کیا گیا۔

وفاقی حکومت اور اسلام آباد میں ہونے والے تحریک لبیک کے دھرنے کے مظاہرین کے مابین پانچ نکاتی معاہدہ ہوا جس کے بعد مظاہرین نے احتجاج ختم کرنے کا اعلان کیا۔

جواب چھوڑ دیں

Please enter your comment!
Please enter your name here