پاکستانی ہارر فلم ’پری‘ کے ٹریلر نے دھوم مچادی

Pakistani horror film Pari trailer released

:کراچی

خوف اور دہشت سے بھرپور پاکستانی ہارر فلم ’پری ‘کے ٹریلر نے شائقین کی توجہ حاصل کرلی ہے۔

دنیا بھر میں خوف اور دہشت پھیلانے والی فلموں کو بے حد پسند کیا جاتا ہے جب کہ لوگوں کی بڑی تعداد خوفناک اور ڈراؤنی فلمیں دیکھنے کے لیے سینما گھروں کا رخ کرتی ہے۔ پاکستان میں بھی اپنی نوعیت کی پہلی ہارر فلم ’پری‘ کا ٹریلر ریلیز کیا گیا ہے۔ فلم کا ٹریلر خوف اور دہشت سے بھرپور ہے جس نے ریلیز ہوتے ہی شائقین کی توجہ حاصل کرلی ہے جب کہ لوگوں کی بڑی تعداد ناصرف اسے دیکھ چکی ہے بلکہ لوگوں کی جانب سے بےحد سراہا بھی جارہا ہے۔

پاکستان سینما انڈسٹری نے گزشتہ برسوں میں کئی کامیابیاں سمیٹی ہیں اور کچھ برسوں سے پاکستانی فلموں کا معیار بھی بہت بہتر ہواہے۔ اب پاکستانی فلموں کا بجٹ زیادہ ہونے کے ساتھ فلمساز یہاں مختلف تجربات بھی کررہے ہیں جنہیں شائقین اور فلمی تجزیہ نگاروں کی جانب سے بے حد پسند کیا جارہاہے۔ فلم ’پری‘ بھی پاکستانی فلم انڈسٹری میں ایک خوشگواراضافہ ہے۔ ’پری‘ ہدایت کار عاطف علی کی پہلی فلم ہے جب کہ ٹریلر کو دیکھ کر صاف اندازہ ہورہا ہے کہ فلم میں انہوں نے بہت محنت کی ہے۔ فلم کے مکالمے اور اداکاری جاندار ہے۔

فلم میں زیادہ تر نئے چہروں کو متعارف کرایا گیا ہے تاہم پاکستان کے نامور اداکار قوی خان بھی فلم میں شامل ہیں۔ فلم کی دیگر کاسٹ میں خوشی ماہین، رشید ناز، سلیم مراج، ازیکھا ڈینئل، جنید اختراور فائق عاصم شامل ہیں۔ فلم کی کہانی عاطف علی اور محمد احسن نے مل کر تخلیق کی ہے، مبین محمود فلم کےایگزیکٹیو پروڈیوسرہیں، جب کہ فلم کی موسیقی مسود عالم نے دی ہے۔

خوف اور دہشت سے بھرپور فلم ’پری‘ 2 فروری کو ریلیز کی جائے گی۔

جواب چھوڑ دیں

Please enter your comment!
Please enter your name here