کوئی وزیر تبدیل کیا جا رہا: فواد چوہدری

No minister being replaced: Fawad Chaudhry
No minister being replaced: Fawad Chaudhry

:اسلام آباد

وزیر اطلاعات فواد چوہدری نے پیر کو پیر کے روز وفاقی کابینہ اور بیوروکسیسی میں ایک بڑی تبدیلی کے بارے میں رپورٹوں سے انکار کر دیا.

انفارمیشن وزیر نے ٹویٹ کیا، “وفاقی وزراء کے خطوط میں تبدیلی کے بارے میں رپورٹیں میں کوئی سچ نہیں ہے. وزیر اعظم کو وزیر اعظم کو تبدیل کرنے کا اختیاری حق یہ ہے کہ میڈیا اس موضوع پر ذمہ دار کردار ادا کرے.”

انہوں نے مزید کہا کہ پاکستان ایک اہم مرحلے میں جا رہا ہے اور اس طرح کے بیانات الجھن پیدا کرتی ہیں جو ملک کے لئے فائدہ مند نہیں ہیں.

ذرائع ابلاغ سے گفتگو کرتے ہوئے چوہدری نے کہا، “کوئی وزیر تبدیل نہیں کیا جارہا ہے. وزیراعظم عمران خان نے ایک پیغام بھیجا ہے کہ کسی وزیر کو تبدیل نہیں کیا جا رہا ہے.”

انہوں نے کہا کہ وزیر اعظم کی کارکردگی پر رپورٹیں وزیراعلی ہاؤس کو بھیجے گئے ہیں، اور انہوں نے مزید کہا کہ وزیر اعظم ان کے عہدوں پر ہیں کیونکہ وزیر اعظم ان سے مطمئن ہیں. “

“مالیاتی وزیر بین الاقوامی مالیاتی فنڈ (آئی ایم ایف) کے ساتھ بات چیت کرنے کے بعد واپس آ گیا ہے. اس نے مزید کہا کہ اسد عمر واپسی کے بعد آئی ایم ایف سے بات چیت کرے گا.” “اگلے دو دنوں میں، معیشت کے بارے میں بڑی خبر توقع کی جاتی ہے.”

چوہدری نے مزید کہا کہ، “پاکستان ایک مضبوط معیشت کی طرف بڑھ رہا ہے. FATF معاملے پر ٹھوس ترقی بھی ابھرتی ہوئی ہے.”

آج سے، ذرائع نے کہا ہے کہ بعض وزراء کے خطوط اور وزارتوں کو ایک بڑا ریفریجریشن کے طور پر تبدیل کیا جائے گا. ذرائع نے بتایا کہ “وزارت خزانہ اور فیڈرل بورڈ آف ریونیو میں بڑے تبدیلیوں کا توقع ہے”.

انہوں نے مزید کہا کہ “بین الاقوامی مالیاتی فنڈ (آئی ایم ایف) کے ساتھ بات چیت کے بعد مالیاتی وزارت میں دوبارہ پیشکش کی توقع کی جاتی ہے،” انہوں نے مزید کہا. ذرائع نے مزید کہا کہ “ایف بی آر کے سربراہ کو تبدیل کیا جا سکتا ہے.”

پٹرولیم کی وزارت میں بھی ایک بارش کی توقع کی جاتی ہے.

ذرائع نے بتایا کہ وزیراعلی عمران خان نے بھی داخلہ کے وزیر مقرر کیا ہے.

ذرائع ابلاغ نے جاری کیا کہ “یہ مزید امید ہے کہ پنجاب کے چیف سیکرٹری بھی تبدیل ہوسکتا ہے.

جواب چھوڑ دیں

Please enter your comment!
Please enter your name here