عائشہ خان کی رسم حنا کی تصاویر سوشل میڈیا پر وائرل

Aisha Khan's Mehndi Pics viral on Social Media
Aisha Khan's Mehndi Pics viral on Social Media

:اسلام آباد

سابق پاکستانی اداکارہ عائشہ خان کی شادی کی تقریبات کا آغاز ہوچکا ہے، گزشتہ روز ان کی رسم حنا کی رنگا رنگ تقریب منعقد ہوئی، جس میں ان کے دوست احباب اور کچھ شوبز ستاروں نے شرکت کی۔

یاد رہے کہ گزشتہ ماہ عائشہ خان نے سوشل میڈیا پر ایک پوسٹ کے ذریعے شوبز کو خیرباد کہہ دیا تھا، جس کے کچھ دن بعد انہوں نے اپنی اور اپنے منگیتر کی تصویر پوسٹ کرکے تمام مداحوں کو شادی کی اطلاع دی تھی۔

اسلام آباد میں ہونے والی مہندی کی تقریب کے لیے عائشہ خان اور ان کے ہونے والے شوہر میجر عقبہ حدید ملک نے روایتی سبز اور پیلے رنگ کے لباس کا انتخاب نہیں کیا۔

عائشہ خان نے گولڈن اور میرون رنگ کے امتزاج سے لباس زیب تن کیا، جبکہ میجر عقبہ نے سفید قمیض شلوار کے اوپر میرون رنگ کی کڑھائی والی واسکٹ زیب تن کر رکھی تھی۔

Aisha Rao Khan Mehndi

عائشہ خان کی مہندی کی تصاویر سوشل میڈیا پر وائرل ہوچکی ہیں اور مداح ان کی نئی زندگی کے نئے سفر کے لیے نیک تمناؤں کا اظہار کر رہے ہیں۔

Aisha Khan Mehndi

عائشہ خان کے ہونے والے شوہر عقبہ حدید ملک پاک فوج کے ایک سینئر افسر ہیں۔

مییجر عقبہ حدید ملک، برطانیہ کی مشہور زمانہ سینڈ ہرسٹ ملٹری اکیڈمی میں برطانوی فوجی افسران کو تربیت دینے والے نہ صرف پہلے پاکستانی فوجی افسر ہیں بلکہ انہیں 1741 میں قائم ہونے والی اس اکیڈمی کے پہلے مسلمان ٹرینر ہونے کا اعزاز بھی حاصل ہے۔

Aisha Mehndi

جواب چھوڑ دیں

Please enter your comment!
Please enter your name here